Ptejte se: redakce a marketing

Na Vaše dotazy budou odpovídat zástupci serveru www.hcdynamo.cz . Potřebujete něco vědět? Objevili jste na webu chybu? Máte námět na zlepšení těchto stránek? Pak je tu pro vás tato rubrika!

Dovolujeme si vás požádat, abyste v této sekci pokládali pouze otázky směřující na redakci webu. Ostatní příspěvky budou z důvodu znepřehlednění rubriky vymazány.

Z důvodu častého pokládání neslušných příspěvků na adresu klubu a jejich pracovníky jsou zobrazovány pouze odpovědi.

 
Formulář dotazu
prosím nevyplňovat Text příspěvku:
Jméno:
Email:

 

Zobrazuji odpovědi 670–680 z 9572 odpovědí v této kategorii celkem.

Jiří Horák
6.9.2017, 19:52
 
Dobrý den, při online platbě Dynamo kartou nedochází ke strhnutí avizované slevy z ceny vstupného. Kdy to hodláte vyřešit? Budete vracet tuto slevu i po zaplacení plné ceny bez slevy? Přeci jenom nabízíte vstupenky za určitou cenu, ale při placení je nabídnuta jiná, vyšší, což by se mohlo považovat za klamání zákazníka. Jsem s pozdravem :)

Odpověď:
Dobrý den, tento nedostatek není způsoben hokejovým klubem, urgujeme jej u dodavatele ticketingového systému. Máme přislíbeno, že bude brzy odstraněn, jedná se o velký programátorský upgrade.
Alan
6.9.2017, 14:22
 
Dobrý den,
mohu se zeptat kolik si pernamentních vstupenek reálně koupili fanoušci, bez pernamentních vstupenek sponzorů a partnerů?

Odpověď:
Dobrý den, my považujeme naše partnery a sponzory také za naše fanoušky :-)
Hanz
5.9.2017, 22:09
 
Co tato zpráva znamená? Prosím o odpověď.

V několika případech byly ale zjištěny nesrovnalosti ohledně předložených situačních zpráv. Co se týče těchto konkrétních nesrovnalostí, které se týkají extraligových PARDUBIC, prvoligových ČESKÝCH BUDĚJOVIC, PROSTĚJOVA a VSETÍNA, pokročil již výkonný výbor ČSLH k dalšímu řízení disciplinární komise ELH, respektive disciplinární komise samotného ČSLH.

Odpověď:
Dobrý den, do tiskové zprávy vlezl tiskařský šotek, podle informací generálního manažera Dušana Salfického v ní bylo jméno Pardubic omylem. Dynamo má veškeré své zprávy v pořádku.
Petr Stepanek
5.9.2017, 16:23
 
Dobry den.
Chci se jen zeptat, zda letos bude pri zapasech hlasen skutecny pocet lidi sledujicich utkani a nebude nadneseny, tak jak se tu bohuzel stalo v poslednich dvou letech tradici ? Postavit pocet lidi na poctu prodanych/rozdanych listku a permanentek neni v poradku a pokud podle toho chcete postupovat i nadale, zmente tedy alespon hlaseni tak, ze na dany zapas bylo prodano tolik a tolik listku, ale ze to neodpovida poctu prihlizejicich. V opacnem pripade jsme pro smich cele extralize.
dekuji

Odpověď:
Dobrý den, počet diváků bude hlášen dle rovnice, která platí od roku 2001, tedy: kapacita haly (mínus) neprodané vstupenky (mínus) neuplatněné technické vstupy.
5.9.2017, 10:01
 
Zdravím,
plánuje se nová podoba webových stránek, případně kdy budou spuštěný? Tuto informaci jsem někde zaregistroval, tak nevím jestli to není jen fáma :)
Děkuji

Odpověď:
Dobrý den, na novém webu pracuje společnost eSports, ke spuštění webu dojde v blízké době.
5.9.2017, 07:56
 
Đobrý den,
kdy budou k vyzvednutí dresy k permanentkám ve fanshopu

Odpověď:
Dobrý den, možnost objednat nebo vyzvednout si dres skončila 14. července 2017.
4.9.2017, 17:59
 
Dobrý den, reaguji na zveřejnějí dresů pro novou sezónu.
Dresy jsou pěkné, jen by mě zajímalo, proč je na dresech ten horní tmavý pruh ČSOB pojišťovna? Ten pruh ty dresy kazí. kolik roků byla reklama ČSOB bez barevného pozadí. To samé Barth. To mají sponzoři požadavky jak mají jejich loga vypadat na dresech nebo jak to chodí?
Děkuji

Odpověď:
Dobrý den, tvorba grafiky dresů je zhruba dvouměsíční proces, v němž Dynamo chce samozřejmě mít dresy co nejkrásnější, ale zároveň umožnit svým nejvýznamnějším partnerům prezentaci na nich. Dresy vznikají vždy v souladu s požadavky těchto partnerů, jejichž podpory si celá organizace váží. Platí, že finální design dresu prochází schvalovacím procesem ve všech společnostech a případné podněty se klub snaží vyřešit ke spokojenosti partnera.
Pechanec Jiří (pechanec.ji@seznam.cz)
1.9.2017, 21:51
 
Právě jsem chtěl zakoupit on-line lístek na utkání s Chomutovem,které se hraje 12.9.2017.Což je více jak deset dní předem,dnes je 1.9.2017. Vstupenka by tedy měla stát 165 KČ,systém,ale požaduje 190 KČ. Jak je to možné?

Odpověď:
Dobrý den, ticketingový systém spravuje společnost DEEP VISION, veškeré podněty předáváme tak, abychom vyšli fanouškům vstříc. Za tuto dočasnou chybu se Vám omlouváme.
Pavel
31.8.2017, 19:23
 
Dobrý den, má klub možnost v případě potřeby stáhnout Voženílka z Prostějova? Můj názor je ten že by jste to měli udělat hned pokud to jde.

Odpověď:
Dobrý den, Dynamo má uzavřenou smlouvu s Danielem Voženílkem a vše je nastaveno tak, že jej může využít během jeho hostování v Prostějově.
Jirka
31.8.2017, 12:16
 
Dobrý den,
na konkurenčním webu hcpcefans.cz byl příspěvěk o přístupu klubu ke sponzorům. Chystá klub nějaké vyjádření dříve, než bude tato kauza medializována?

Odpověď:
Dobrý den, hokejový klub si váží všech obchodních partnerů a ctí všechny zásady vzájemné spolupráce, proto nebude na tento příspěvek jakkoliv veřejně reagovat.
Další stránky
<<666768697071>>