Ptejte se: redakce a marketing

Na Vaše dotazy budou odpovídat zástupci serveru www.hcdynamo.cz . Potřebujete něco vědět? Objevili jste na webu chybu? Máte námět na zlepšení těchto stránek? Pak je tu pro vás tato rubrika!

Dovolujeme si vás požádat, abyste v této sekci pokládali pouze otázky směřující na redakci webu. Ostatní příspěvky budou z důvodu znepřehlednění rubriky vymazány.

Z důvodu častého pokládání neslušných příspěvků na adresu klubu a jejich pracovníky jsou zobrazovány pouze odpovědi.

 
Formulář dotazu
prosím nevyplňovat Text příspěvku:
Jméno:
Email:

 

Zobrazuji odpovědi 320–330 z 9572 odpovědí v této kategorii celkem.

Filip Hubal
2.10.2018, 20:06
 
Dobrý den,mohl bych se zeptat kdo dal nabídku bývalému brankaři Adamu Svobodovi aby se stal trenérem brankařů?? A kam se pak přesunul pan Jaroslav Landsmann??Děkuji

Odpověď:
Dobrý den, Adama Svobodu angažovalo vedení klubu, Jaroslav Landsman je činný v mládeži.
Radek
30.9.2018, 16:41
 
Dobrý den,
chci se zeptat kdy bude mít Ondra Kacetl novou brankářskou helmu na novou sezonu?

Díky za odpověď

Odpověď:
Dobrý den, ano, Ondřej Kacetl chytá v nové helmě.
Stanislav Turke (stanislav@turke.cz)
29.9.2018, 19:49
 
Dobrý den, nemám dotaz, ale stížnost. Pravidelně chodím na domácí zápasy Dynama (permanentka), ale jsem velmi nespokojen s provozovaným občerstvením. Pravidelně si dávám o třetině ”klobásu na tácek” a pivo. Klobásu mně obsluha položí na mokrý pult od piva které okamžitě promočí tácek, pivo je natočené silně pod míru, dnes jsem si koupil ke klobáse kofolu, která byla po spadnutí pěny poloviční. Dovolám si upozornit, že firma, která provozuje občerstvení na Vašem zimním stadionu VĚDOMĚ OKRÁDÁ ZÁKAZNÍKY. Také na pánských toaletách není mýdlo na mytí rukou. Jsem, jako zákazník, hrubě nespokojen se službami na Vašem zimním stadionu a věřím, že zjednáte nápravu, neboť po konzultaci s dalšími fanoušky, mají zkušenost obdobnou.
Stanislav Turke




Odpověď:
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš podnět. Předali jsme jej vlastníku ČSOB Pojišťovna ARENY, který má uzavřenou smlouvu s provozovatelem cateringu.
23.9.2018, 21:39
 
Dobrý večer.
Chtěl bych se zeptat zda se změní strava na zimním stadionu? Byl jsem v Hradci Králové a velice mile mne překvapilo vše okolo občerstvení. Pivo, velký výběr nealkoholických nápojů, svařák, víno, řízky, halušky, nudle, klobásy přes celý tácek....
Bude rozšířen sortiment i v Pardubicích nebo ne?

Odpověď:
Dobrý den, na catering v ČSOB Pojišťovna ARENĚ nemá HOCKEY CLUB DYNAMO PARDUBICE a.s. žádný vliv. Smlouvu s provozovatelem uzavřel vlastník haly – tedy Rozvojový fond Pardubice a.s.
23.9.2018, 16:58
 
Dobrý den, chápu správně že když si chci koupit vstupenky na Hradec online, tak budu mít výběr těch ´´ horších míst ´´ než kdybych si tu vstupenku koupil u arény v obchodě? Díky za odpověď

Odpověď:
Dobrý den, ticketing na derby se řídí doporučeními bezpečnostních složek, proto uvolňování míst do prodeje probíhá v jiném režimu oproti běžným domácím utkáním.
PAvla lomicova (pavla.lom@centrum.cz)
22.9.2018, 20:56
 
Dobrý den chci se zeptat co mám udělat pro to když by jsme chtěli poprat dceři k narozeni am na kostce děkuji lomicova

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme Vám za zájem, ale v této sezoně tato blahopřání nerealizujeme. Důvodem je obměna zábavního programu.
Petr Štěpánek
22.9.2018, 10:43
 
Dobry den.
1. kdo prosim rozhodl o tom, ze v Pcich je to nyní při hokeji jako v cirkuse ? Téměř při každém přerušení naprosto nevhodná duc duc hudba, přehlušující fandění jihu. Na kostce animace,které byly ”in” možná tak před 15 lety (např. kiss camera). Víte, toto se hodí možná do sterilního prostředí O2 arény nebo do Liberce, ale ne do Pardubic, kde se vždy chodilo především na hokej. Prosím o přehodnocení, je to skutečně strašné, nejen podle mě, ale i podle ohlasů jiných fandů.
2. Miloš Bubela - již nyní je vidět, že ten chlapec je těžký provar. Opět se ukázalo že SVK liga je zoufalá a momentálně není hráč, který by po příchodu ze Slovenska byl v extralize posilou. Kdo ho prosím skautoval ?
3. Jan Mandát - opět zklamání. Hráč 5 let se protloukající nižšími zámořskými soutěžemi bez významného bodového zisku. Předpokládám správně že byl levný a to asi jediné rozhodlo o jeho angažmá tady ?
4. Neschopnost obchodního/marketingového oddělení - dělají ti chlapci v kancelářích opravdu maximum při oslovování/udržení nových/stávajících sponzorů ? Prázdnost dresů je do oka bijící..

děkuji

Odpověď:
Dobrý den, na novinky, které obohacují program hokejových utkání, máme veskrze pozitivní reakce. Neustále na nich pracujeme, abychom jimi oslovili co nejširší spektrum našich fanoušků. Co se týče hodnocení hráčů, vyčkejme delší časový úsek. Oba Vámi zmiňovaní hokejisté hrají prvním rokem Tipsport extraligu, Miloš Bubela je nyní třetím nejproduktivnějším hráčem týmu. Vedení klubu pracuje s obdobným rozpočtem jako v minulé sezoně.
jte
19.9.2018, 22:36
 
Dobrý den, jen Vám dávám zpětnou vazbu na prodej lístků přes další partnery, konkrétně ticketportal, kterým jste vyhradili několik sektorů, že to nebylo šťastné řešení. Kvituji objednání přes sazku, která je napojená přímo na online, ale ticketportal má několik nevýhod, nejde objednat elektronicky, účtuje si manipulační poplatek a neakceptuje dynamo kartu. Nedává mne logiku toto provozovat, možná si to někdo objedná, ale o kolik jste diváků jste přišli?, pže nabídka na webu v online je díky tomuto tristní. Toť jen zpětná vazba. Hezký den.

Odpověď:
Dobrý den, Vaší zpětnou vazbou se zabýváme. Veškeré kroky v ticketingu činíme ve snaze optimalizovat prodejní kanály ku spokojenosti fanouškům.
Luboš Trnka (lubos0105)
19.9.2018, 17:02
 
Dobrý den,
vlastním Dynamo kartu,zaregistroval jsem se na Vašich stránkách,zadal mail a šest prvních čísel karty.Při nákupu jsem se přihlásil a nakoupil 4 lístky a přesto jsem zaplatil plnnou cenu bez slevy.Mohli by jste mi poradit,co jsem udělal špatně?
A ještě jsem se chtěl zeptat,jak je to s bonusem na dvě vstupenky kategorie C.
Děkuji za odpověď,Trnka

Odpověď:
Dobrý den, u posledního kroku při nákupu vstupenky je nutné dole zaškrtnout využití slevy Dynamo, poté se Vám cena vstupenky sníží o deset procent.
Jakub
19.9.2018, 15:42
 
Dobrý den, chtěl bych se zeptat z jakého důvodu nehraje Ondřej Machala. Děkuji

Odpověď:
Dobrý den, Ondřej Machala chyběl na začátku sezony ze zdravotních důvodů.
Další stránky
<<313233343536>>