18.08.2020
Redakce

​Další éra Dynama! Představujeme nové logo i grafickou podobu klubu

​Hokejový tým HC Dynamo Pardubice představuje nové logo a ostatní prvky vizuální podoby, kterou bude používat od nadcházející extraligové sezóny 2020/21. Nastavuje tím moderní tvář klubu atraktivní jak pro fanoušky, tak partnery v regionu i za jeho hranicemi. Vedení i celý realizační tým si od změny slibují posílení sounáležitosti jak uvnitř týmu, tak i mezi klubem a jeho fanoušky.

Novému logu dominuje stylizované písmeno "D", které na první pohled evokuje Dynamo. Pro hokejové fanoušky má ale zašifrovaný hlubší emoční obsah. Připomíná dynamický pohyb puku, když letí nechytatelně pod horní tyčku branky soupeře. Další dynamiku pak logu dodává také koňská hříva po levé straně, která z déčka vychází.


„Rozhodli jsme se pro novou tvář klubu. Nové logo je moderní, nadčasové a je součástí vývoje, kterým klub prochází od změny vlastnické struktury. Věříme, že přinese do týmu další energii a úspěch a bude se líbit fanouškům,“ řekl ke změně Petr Dědek, majoritní akcionář HC Dynamo Pardubice.

Nové logo klubu se líbí i jeho největší letní posile obránci Jakubu Nakládalovi: „Při takové změně na to člověk pokaždé nejdříve kouká a má spoustu myšlenek. Nové logo se mi moc líbí. Po těch špatných letech jsme se tu všichni rozhodli to přebudovat a tvořit něco velkého, takže je to skvělé načasování. Asi někomu bude chvilku trvat, než si na to zvykne. Na druhou stranu doba je taková. Beru to tak, že Pardubice nejsou žádný malý klub ale velkoklub. I vzhledem k jeho historii mi připadá adekvátní udělat opravdu radikální změnu, ne pouze nějakou menší úpravu. Logo vypadá moderně a mám z něj skvělý pocit.“

„Vizuálně se mi líbí hlavně ten dynamický tvar, který vzbuzuje agresivitu, vyceněné zuby. I když k Pardubicím jako městu patří kůň, tak k pardubickému hokeji patří Dynamo,“ myslí si hlavní trenér pardubického A-týmu Milan Razým, kterého doplňuje Vladimír Martinec: „Bylo potřeba po těch neúspěšných letech za nimi udělat tlustou čáru a začít jinak. Začalo to novým majitelem, novými podmínkami a věřte, že i hráči k tomu takto přistupují. Obzvlášť se mi líbí nový dynamický znak na černém pozadí.“

Nová vizuální podoba a myšlenka pochází z dílny Orbis Pictures Agency, která jako komunikační agentura s klubem spolupracuje dlouhodobě. Od začátku tvůrci pracovali na zadání vtisknout klubu novou moderní tvář a jasnou identifikaci klubu v celé škále vyobrazení – od dresů přes tabulku ve zpravodajství až po poslední suvenýr ve fanshopu.

„Logo je základem vizuální podoby klubu nejen na ledě, ale i mimo něj. Je také vykročením k modernímu designu oblečení pro fanoušky, ve kterém mohou hrdě projít městem. Dynamika loga má posilovat víru hráčů i fanoušků v lepší časy, které jsou jistě před námi," věří majitel agentury Radek Sitta, pod jehož osobním dohledem celý proces tvorby probíhal.