Pardubičtí fandové po 55 letech opět chodí na Dynamo

05.06.2015 | Jan Hrabal

PARDUBICE — Do nové sezony vstoupí pardubický hokejový klub s novým názvem HC Dynamo Pardubice. Šestinásobný mistr se tak vrací k dnes již legendárnímu jménu, které si fanoušci zamilovali a skandují jej dodnes. Východočeši hráli v nejvyšší soutěži pod názvem Dynamo Pardubice v letech 1953 až 1960, nyní se k tomuto jménu vrací.

ONLINE VSTUPENKY

NOVÉ LOGO HC DYNAMO PARDUBICE

My jsme #Dynamo! Když jednou, tak navždy…

Fotka zveřejněná uživatelem HC ČSOB Pojišťovna Pardubice (@hcpce),

Toto rozhodnutí klubu umožnila ochota generálního partnera ČSOB Pojišťovny a již společný realizovaný projekt Dynamo karty. Staronový název klub ještě více přiblíží jeho fanouškům a napomůže jeho snadnější identifikaci také v hokejové Lize mistrů.

„Pardubický hokej je výkladní skříní našeho města, jeho vedení přivítalo tento krok, který ještě více přiblíží klub jeho fanouškům s patriotismem k našemu městu. Jsme rádi, že součástí nového loga zůstává i název Pardubice,“ řekl první náměstek statutárního města Pardubice Jiří Rozinek.

Nejvýraznějším prvkem nového znaku, který vytvořilo pardubické grafické studio 2oom pod vedení art direktora Aleše Krajíčka, je erb, který symbolizuje tradici a příslušnost ke šlechtě, v tomto případě přeneseně k „elitě“.

Dalším nezastupitelným prvkem je kůň (resp. koňská hlava) nesoucí symboliku města Pardubice. Název Dynamo, který klub nosil v 50. letech, je zobrazen na značce retrofontem navozujícím atmosféru těchto let. Barevnost značky odpovídá pochopitelně tradičním klubovým barvám – červené a bílé, doplňkově je použita černá. Všechny tyto prvky společně tvoří harmonický celek spojující tradici, historii, sport, dynamiku…

„Změna názvu klubu spojená s novým logem je pro nás historickou událostí, jsme přesvědčeni, že jsme učinili správný krok, který naši fanoušci velmi přivítají. Dovoluji si při této příležitosti poděkovat našemu generálnímu partnerovi ČSOB Pojišťovně, že nám jej umožnila učinit,“ uvedl majoritní akcionář klubu Roman Šmidberský.

ČSOB Pojišťovna zůstává nejvýznamnějším partnerem hokejového klubu a ku příležitosti představení nového loga její zástupce podepsal víceletou smlouvu, která prodlužuje vzájemné partnerství.

„ČSOB Pojišťovna zůstává i v dalším období hrdým partnerem pardubického hokeje, se kterým jsme dlouhodobě spojováni i prostřednictvím názvu klubu. Úspěšný projekt karty Dynamo nás společně vedl k myšlence návratu názvu klubu, který bude nejlepší propagací našeho společného projektu,“ doplnil Marek Nezveda, člen představenstva ČSOB Pojišťovny.

Historický vývoj názvu pardubického hokejového klubu

  • 1923 – LTC Pardubice
  • 1949 – Sokol Pardubice (sloučení LTC a Rapidu)
  • 1950 – Slavia Pardubice
  • 1953 – Dynamo Pardubice
  • 1960 – Tesla Pardubice
  • 1991 – HC Pardubice
  • 1995 – HC Pojišťovna IB Pardubice
  • 1997 – HC IPB Pojišťovna Pardubice
  • 2002 – HC ČSOB Pojišťovna Pardubice
  • 2003 – HC Moeller Pardubice
  • 2009 – HC Eaton Pardubice
  • 2011 – HC ČSOB Pojišťovna Pardubice
  • 2015 – HC Dynamo Pardubice
UNIVERZITNÍ DERBY
Twitter
Facebook

Hlavní partner arény

ČSOB Pojišťovna ARENA

Partneři

Město Pardubice
Chládek a Tintěra
go4games
Autocentrum Barth
Westminster Unternehmensgruppe
FERATT
Pardubický kraj
Střída Sport
Reklamní banner
KAS
 
Autocentrum BARTH
Autocentrum BARTH
Fanshop Dynana Pardubice
BARTH media
Autocentrum BARTH

Chcete být vidět?

Banner sponzoři