logo 70 MLÁDEŽ
arena logo Facebook Tacebook YouTube Instagram
08.03.2024
Redakce

Vyjádření klubu k problémům s druhou fází prodeje vstupenek na čtvrtfinále Play off TELH

Hokejový klub Dynamo Pardubice se společně s dodavatelem systému Dynamo ID, společností Deep Vision s.r.o., omlouvá všem uživatelům registrovaným do Dynamo ID, kteří dnes ráno čelili problémům s nákupem vstupenek. Navzdory několikatýdenním přípravám na druhou fázi prodeje vstupenek na čtvrtfinále Play off hokejové Tipsport extraligy došlo k přetížení serverů společnosti Deep Vision s.r.o. Společnost v současné době analyzuje problémy se servery. V průběhu dne budeme doplňovat odpovědi na důležité otázky fanoušků týkající se problémů se začátkem druhé fáze prodeje vstupenek na čtvrtfinále play off přímo do tohoto článku.

Na odstranění problémů se v tuto chvíli pracuje. Klub ve spolupráci se společností Deep Vision s.r.o. proto zaslal uživatelům aplikace HC Dynamo notifikaci se speciálním odkazem, přes který je možné vstupenky zakoupit. Vzhledem k výpadku serverů Dynamo ID šlo o jediný možný způsob, jak uživatelům Dynamo ID nabídnout možnost zakoupení vstupenky.

Klub ve spolupráci se polečností Deep Vision aktuálně monitoruje veškeré dotazy a připomínky fanoušků. V průběhu dne budou v rámci tohoto textu přibývat nejaktuálnější informace týkající se prodeje vstupenek na čtvrtfinále.

Vstupenky na čtvrtfinále jsou stále dostupné.

Otázky a odpovědi:

Fanoušci si nahráli kredit, strhli se jim peníze, ale nic se nenačetlo. Jak mají postupovat?

Probíhá kontrola transakční historie. Těm, kterým byly kredity odebrány bez dokončení nákupu, proběhne do dnešního večera vyrovnání kreditů. Fanoušci, kteří budou požadovat vrácení kreditů ve formě peněz, ať prosím kontaktují e-mailem na podpora@deepvision.cz.

Nefungovalo přihlašování do aplikace, aplikace padala, načítala se pomalu atp. Proč?

Problém vznikl na straně serverů Dynamo ID, kvůli kterým neproběhlo odbavení požadavků. Ze stejného důvodu vznikaly velké prodlevy u rychlého výběru vstupenek.

Bude možné vrátit peníze, když si lidé nahráli kredit se záměrem zakoupit vstupenky během druhé fáze prodeje, ale nakonec kupovali lístky přes odkaz a platili kartou?

Ano bude. Poprosíme, ať kontaktují podpora@deepvision.cz a peníze jim budou neprodleně vráceny.