13.12.2019
Autocentrum Barth

V Česku funguje první internetový autosalon. BARTH-GO.cz doveze zákazníkům vozy či motorky přímo až domů

Potraviny, drogerii, či nábytek si v Česku přes internet kupuje kdekdo. Nově si lze online koupit ale i auto! Pokud si na portálu BARTH-GO.cz zákazník vybere vůz, firma mu ho doveze až přímo do garáže. „Nabízíme kompletní mobilitu pod jednou střechou. Lidé u nás najdou cokoliv od motorek, přes nové, ojeté, osobní, užitkové vozy až po půjčení karavanu,“ říká šéf Autocentrum BARTH Michal Burkoň, který za unikátním projektem stojí.

Řada firem v České republice se lidem snaží ulehčit život. Ale aby si zákazník objednal na webu například škodovku a prodejce mu ji zaparkoval před domem, to tady ještě nebylo. „U nás ani v zahraničí jsme nic podobného nenašli. Některé internetové portály fungují zpravidla pouze jako srovnávače nabídek operativního leasingu, nebo jeho zprostředkovatelé. Zato BARTH-GO.cz je vlastně takový digitální autosalon, kde si mohou zákazníci 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce jednoduše a srozumitelně vybrat z toho všeho, co nabízíme,“ oznámil Burkoň.

Portfolio společnosti je velmi široké. Autocentrum BARTH je autorizovaný dealer řady značek osobních i užitkových vozů a motocyklů. V nabídce má i ojeté vozy a motorky, k tomu rovněž auta, motocykly i obytné vozy půjčuje. „Na výběr je více jak tisíc aut a motorek, s různým druhem financování, buď za hotové, převodním příkazem, na úvěr nebo zde máme také pestrou nabídku financování v čele s výhodným operativním leasingem. To vše nyní nabízíme na jednom webu tak, aby si zákazník mohl na mobilu nebo v počítači vybrat auto nebo motorku a v klidu vše objednat a vyřídit online,“ popsal výkonný ředitel pardubického Autocentra BARTH a.s., jednoho z největších autorizovaných prodejců nových automobilů v ČR.

V případě, že si zákazník nebude volbou jistý, má samozřejmě možnost se ve voze předem projet. „V našich showroomech máme k dispozici sto předváděcích aut a motorek, vše je tak možné si vyzkoušet. Dáváme zákazníkovi na výběr. Může si na místě nechat od prodejců vše podrobně vysvětlit, nebo si auto nechat dovézt k sobě domů či do firmy.Záleží, co kdo preferuje,“ řekl Burkoň a doplnil. „Slogan webu zní BARTH-GO.cz …neobyčejná jízda životem! Tím symbolizuje, že si na něm návštěvníci najdou prostředky, myšleno auta, dodávky, motorky nebo i obytné vozy, aby mohli zažít nějakou svojí neobyčejnou jízdu,“ dodává Burkoň s tím, že jeho společnost nabízí i tzv. pre-delivery, což znamená, že když bude mít zákazník auto zadané do výroby, může si za zvýhodněných podmínek půjčit vůz podobné kategorie a jezdit s ním až do doby, než z továrny dorazí ten jeho.

Autocentrum BARTH a. s. na trhu působí déle než 20 let, její ročním obrat přesahuje 3 miliardy Kč, ročně prodá okolo 7 000 vozů a zaměstnává přes 250 zaměstnanců ve více než 7 showroomech v Pardubicích a Hradci Králové.