31.10.2012
Jan Hrabal

Pardubice se připravují na vyprodaný zápas s Kladnem

PARDUBICE — V pátek 2. listopadu 2012 se v rámci 18. kola Tipsport extraligy ledního hokeje utkají hokejisté HC ČSOB Pojišťovna Pardubice s týmem Rytíři Kladno. O toto utkání panuje mezi fanoušky pardubického hokeje obrovský zájem, který převyšuje kapacitu ČEZ Areny. Zápas je již dva týdny beznadějně vyprodaný.

V pátek 2. listopadu 2012 se v rámci 18. kola Tipsport extraligy ledního hokeje utkají hokejisté HC ČSOB Pojišťovna Pardubice s týmem Rytíři Kladno. O toto utkání panuje mezi fanoušky pardubického hokeje obrovský zájem, který převyšuje kapacitu ČEZ Areny. Zápas je již dva týdny beznadějně vyprodaný.

„Nepamatuji takový divácký zájem o utkání základní části. Náš tým posílili Aleš Hemský, David Krejčí a Jakub Kindl, Kladno nastoupí v čele s Jaromírem Jágrem a dalšími hráči z NHL. Takový zápas v Pardubicích táhne,“ uvedl generální manažer HC ČSOB Pojišťovna Pardubice Ondřej Šebek. Podle něj by páteční zápas soudě dle zájmu fanoušků naplnil pražskou O2 arenu, která má kapacitu přes sedmnáct tisíc míst. V základní části letošní sezony nebyla ČEZ Arena ani jednou vyprodaná, nejvíce diváků zavítalo na zápas 11. kola HC ČSOB Pojišťovna Pardubice – HC Kometa Brno, který zhlédlo 9667 diváků.

Nástup na utkání ozdobí blikačky

Hokejový klub HC ČSOB Pojišťovna Pardubice po dohodě s Fan Clubem HC Pardubice obměnil formu nástupu hráčů do zápasu. Jeho hlavním motivem je blikající ČEZ Arena skrze cyklistické blikačky. Po přečtení soupisek hráčů zhruba pět minut před zápasem hala potemní, během ztmavení by fanoušci měli rozblikat své cyklosvítilny. Fanoušci mohou použít bílá nebo červená světla, která symbolizují klubové barvy Pardubic. „Je celkem jedno, jakou barvou budou fanoušci blikat, v obou případech by tak nástup hráčů měl být velmi efektní,“ pronesl šéf Fan Clubu HC Pardubice Karel Klodner.

Další novinkou je, že během tohoto blikání v potemnělé hale fanoušci zazpívají klubový chorál, jehož slova budou promítnuta na kostce nad ledem. „Naše Tesla Pardubice…“. „V posledních třech zápasech jsme toto vyzkoušeli a ohlasy jsou veskrze pozitivní. Věříme, že blikající vyprodaný stadion dovede naše hokejisty k výhře v tomto náročném utkání,“ řekl marketingový manažer HC ČSOB Pojišťovna Pardubice Jan Kratochvíl.

„Snažíme se naslouchat fanouškům a ve spolupráci s nimi vylepšovat fanouškovské zázemí našeho klubu. Upravená forma nástupu k ní může přispět. Rád bych vyzval všechny fanoušky, co mají cyklistické blikačky, aby si je nosili na domácí zápasy. Jen díky nim bude nástup do zápasu vypadat atraktivně a originálně,“ prohlásil Jan Kratochvíl. „Mimořádný zápas s Kladnem je nejlepší možností vše vyzkoušet naostro v celé hale. Všichni se moc těšíme!“ doplnil.