09.09.2020
Redakce

​Maskotem pardubického Dynama zůstává kůň, pouze „změní dres“

Po odhalení nového loga, které bude Dynamo Pardubice užívat od nové extraligové sezony, řešili fanoušci mimo jiné to, jak bude vypadat klubový maskot. Padaly různé úvahy o využití nového „déčka“, ale ty jsou liché. Maskotem hokejových Pardubic bude i nadále dosavadní kůň, který pouze se startem extraligy oblékne nový dres, který bude představen během čtvrteční tiskové konference.

„Koně jako jednoho ze symbolů hokejového klubu se nevzdáváme ani s novým logem. Už kvůli tomu, že je v novém logu symbolicky vyobrazen hřívou po levé straně písmene D,“ říká člen představenstva HC Dynamo Pardubice Dušan Salfický.

Oblíbený maskot tak bude přítomný nejen během zápasů, ale i dalších oficiálních akcí klubu.

„Rozhodli jsme se jít moderní cestou, ale odkazovat k tradicím. Chápeme, že je to pro mnohé fanoušky možná až příliš razantní krok a změna, ale věříme a víme, že novému logu přijdou na chuť, až uvidí jeho využití jak v reálném, tak virtuálním světě,“ myslí si majoritní akcionář HC Dynamo Pardubice Petr Dědek.

Klub také naslouchal doporučení České televize, která po minulé sezoně hodnotila mimo jiné vizibilitu log. V té vyšla nejen v rámci televizního vysílání, ale i běžné internetové nebo mediální komunikace jednoznačně nejlépe pražská Sparta. Její S bylo jednoduše rozeznatelné v jakémkoliv prostředí.

A to je i jeden ze záměrů nového D.

„Pravdou je, že doba se posunula. Zatímco ještě před pár lety určitá vyumělkovanost loga nevadila, dnes je tomu jinak. Lidé z velké části sledují nejen hokejové dění na mobilních zařízeních, kde je klíčová okamžitá identifikovatelnost i v menším rozlišení,“ uvedl Salfický.

„Co nás na novém logu zaujalo, je možnost využít ho a přizpůsobit aktuální situaci. Bude se s ním dát pracovat, což věříme, že fanoušci ocení jak v rámci atraktivního merchandisingu, tak vizuálech, které budou s klubem spojené,“ dodal Salfický.