Dynamo vyhlíží 68. nepřetržitou sezonu v extralize

6.9.2017 | Jan Hrabal

PARDUBICE — Elitní hokejová soutěž a Pardubice? Toto spojení panuje nepřetržitě od roku 1950. Žádný jiný klub u nás ji nehraje tak dlouho, aniž by sestoupil. Pardubičtí hokejisté mají za sebou těžký ročník, do nového vstupují s pokorou a zároveň odhodláním. Mohou se spolehnout na fantastické příznivce, kteří opět skoupili tisícovky permanentek. Dynamo je silnou organizací, může se opřít o silné vlastníky, tím většinovým je město.

„Jsme Dynamo Pardubice s obrovskou tradicí a fanouškovskou základnou. Máme na čem stavět,“ říká primátor statutárního města Pardubice a předseda dozorčí rady Martin Charvát. Dynamo odstartuje novou sezonu v pátek 8. září 2017 atraktivním duelem s pražskou Spartou, mimochodem 248. vzájemným v nejvyšší soutěži. Žádní dva jiní soupeři nenastoupili proti sobě častěji!

Dynamo Pardubice je značka, která rozhodně přesahuje hranice města, do Tipsport areny jezdí pravidelně řada fanoušků i ze vzdálenějšího, v minulém soutěžním ročníku ji navštívilo přes čtvrt milionu diváků, čtyřikrát byla zcela vyprodána, a to přesto, že tradiční východočeský klub poslední tři sezony nepostoupil do čtvrtfinále play off.

Klub půjde do nové sezony se skromnějším rozpočtem, vedení klubu věří, že sestavilo kádr, který bude předvádět atraktivní podívanou a dosáhne na vyšší mety. „Všichni hokejisté, co tu jsou, chtějí budovat naši značku. Máme tady Tomáše Rolinka nebo Petry Čáslavu a Sýkoru. Jsou to matadoři, kteří do kabiny dávají srdce a zkušenosti. Díky nim je Dynamo Dynamem. Oni vědí, co jsou Pardubice, a budou to předávat ostatním hráčům, kteří jádro do budoucna vytvoří,“ nechal se slyšet předseda představenstva a generální manažer Dušan Salfický.

Již brzy oslaví pardubický hokej sto let výročí od svého založení. „Fanoušci za námi stáli, i když jsme byli čtrnáctí a hráli baráž. Byli kritičtí, ale vždycky přišli a podpořili nás. Cítím, že nám věří a podporují v práci, kterou teď děláme. Chceme nastartovat nové Dynamo a do tří až pěti let jej vrátit tam, kam patří, tedy do elitní šestky. Celá organizace se už nemůže dočkat nové sezony,“ doplnil s tím, že klub chce i díky nové multimediální kostce zlepšit zápasovou show a obohatit doprovodný program.

„Máme připravený jasný plán, abychom pardubickému hokeji vrátili jeho tradiční lesk. Chtěl bych pozvat všechny Pardubáky, aby přišli fandit do moderní arény na naše extraligové zápasy. Svou přítomností v aréně a podporou týmu pomohou celému Dynamu,“ uzavřel pardubický primátor.

Příspěvek sdílený HC Dynamo Pardubice (@hcpce),

Miloš Holaň: Možnost try outu jsem uvítal

Sestavit co nejkvalitnější tým, to byl v Pardubicích během léta dlouhý proces. Dynamo si pozvalo několik hráčů na zkoušku, postupně během srpna vedení klubu vždy po dohodě s trenéry zužovalo kádr do dnešní podoby.

„Jako trenér jsem takový try out nezažil, že bychom měli až tak široký kádr. Pět pětek je běžných, šest je opravdu mnoho. Je to první zkušenost, byli jsme k ní dotlačeni ekonomickými možnostmi a že jsme chtěli oživit kádr po skončení minulé sezony. Proto jsme měli více adeptů na jednotlivé posty, já jsem možnost try outu uvítal,“ řekl hlavní trenér Miloš Holaň.

Jeho svěřenci sehráli dvanáct přípravných utkání, v sedmi z nich vyhráli. „Tento model jsme zvolili pro to, abychom opravdu otestovali hráče na try outy. Nyní se soustředíme na to co bude, tím je start Tipsport extraligy,“ vyhlásil.

Pardubický tým půjde do sezony s brankářskou jedničkou Ondřejem Kacetlem, jemu bude krýt záda Martin Růžička, třetí do party Milan Klouček se zapojil do reprezentačního projektu juniorského národního týmu v Litoměřicích. „Ani jsem nečekal, že Ondřej Kacetl a Martin Růžička budou tak vyrovnaní, co se týká počtu sehraných utkání. Martin si přenesl svou formu z baráže, což je paráda. Samozřejmě, že mezi oběma musí panovat určitá rivalita, ale oba spolu výborně fungují, jedou na stejné vlně, to je perfektní. Rozumí si mimo led, vzájemně se podporují – pro všechny ideální stav,“ nechal se slyšet šéf pardubické střídačky.

Dynamo povyrostlo. Oproti minulé sezoně má vyšší a těžší tým. „Chtěli jsme naši ofenzívu zvednout, aby z nás měli soupeři také trochu strach. Potřebujeme i provokatéry a vyšší důrazné hráče. Pak se bude protivník více na nás soustředit...“ uvedl Miloš Holaň.

„Chceme hlavně vyhrávat. Je mi jedno jak, ale hlavní je vítězit! Taktiku máme danou, budeme chtít být doma aktivní, aby naši fanoušci odcházeli spokojeni, aby si i hráči mohli užívat výbornou atmosféru, v níž budou makat na sto deset procent. Musí dřít za Pardubice! To chci po všech hráčích, aby se nedívali na to, co nosí na zádech, ale co mají na hrudi,“ pokračoval.

I on vnímá cíl postupu do vyřazovacích bojů jako realistický. „Každé slovo před sezonou je velmi důležité, nechceme se unáhlovat k silným vyjádřením. Naším cílem je postup do předkola play off. Klademe si reálné cíle, ovšem ne ty nejmenší. Nechceme a nebudeme od začátku psát špatné scénáře. I pro hráče musí být motivací dostat se do vyřazovacích bojů,“ doplnil Miloš Holaň.

Nový ticketing a více zábavy během utkání

Dynamo si se vší odpovědností uvědomuje, jak cenná je podpora jeho příznivců. Prvním krokem, který fanoušci již přivítali, je výrazné vylepšení ticketingového systému, které pořídil vlastník haly, tedy Rozvojový fond Pardubice a.s.

„Vyslyšeli jsme přání hokejového klubu o vylepšení ticketingového systému, sami jsme vnímali nutnost této investice v rámci našich možností. Ten nový umožní prodej vstupenek online v celé hale. Vybrali jsme společnost DEEP VISION, s níž Dynamo již spolupracuje, ta akceptovala zachování mechanického vybavení turniketů,“ okomentoval novinku Jiří Komárek, místopředseda představenstva pověřený řízením společnosti Rozvojový fond Pardubice.

Pro fanoušky znamená nový ticketingový systém obrovskou výhodu: výrazně se rozšíří nabídka vstupenek online. Prodej vstupenek na jednotlivá utkání hraná v měsíci září již běží online, na pokladnách byl spuštěn od pondělí 4. září 2017. Do nabídky zamířila volná místa na první tři domácí utkání. Další zápasy „naběhnou“ později. Dynamo ponechalo obdobnou výši vstupného jako v minulé sezoně.

Další změnou, kterou fanoušci přivítají, je více zábavného programu během extraligových utkání. Již před prvním zápasem se mohou těšit na doprovodný program, o který se v prostranství před hlavním vchodem postarají ČSOB Pojišťovna, hlavní partner klubu, a Rádio Černá Hora. Celý A tým se v pondělí 4. září 2017 podepsal fanouškům na velké autogramiádě, kterou navštívily stovky příznivců Dynama.

Během zápasu se fanoušci mohou těšit i díky vstřícnému postoji partnerů klubu na zábavnější program na multifunkční obrazovce, který více vtáhne příznivce Dynama do atmosféry. Další zajímavostí je, že výběr reprodukované hudby během předzápasového rozbruslení vybrali hráči na základě veliké ankety mezi fanoušky na klubovém facebooku.

Twitter
Facebook

Generální partner

ČSOB Pojišťovna

Hlavní partner arény

Tipsport arena

Partneři

Město Pardubice
Chládek a Tintěra
go4games
Lumius
Westminster Unternehmensgruppe
Autocentrum Barth
Léčebné lázně Bohdaneč
Střída Sport
Reklamní banner
KAS
 
Autocentrum BARTH
Autocentrum BARTH
Fanshop Dynana Pardubice
Autocentrum BARTH
Autocentrum BARTH

Partneři mládežnického hokeje

RENOMIA
Edera

Chcete být vidět?

Banner sponzoři